Center za izpolnitev naročil je ponudnik storitev tretje osebe, ki obdeluje in pošilja izdelke, ki so jih kupile vaše stranke, klikni tukaj za več informacij iz prve roke. Izpolnjevanje v e-trgovini skrbi za logistiko, potrebno za dostavo spletnega naročila do strankinega praga, pri čemer vam ni treba samim zapakirati, nasloviti in poslati vsako naročilo. Če želite uporabljati center za izpolnjevanje naročil, morate najprej shraniti svoj inventar izdelkov pri ponudniku izpolnjevanja. Nato, ko prejmete naročilo prek svojega spletnega mesta, obvestite center, ki nato poišče naročeni artikel, ga pripravi za pošiljanje in sodeluje s ponudnikom dostave, da ga dostavi vaši stranki. Z vidika stranke ostaja edina kontaktna točka vaše spletno mesto za e-trgovino.

pošiljanje paketov
To bo vašemu podjetju pomagalo zmanjšati znatne stroške, kot so najemnina, računi, osebje, embalažni material in stroški pošiljanja. Centri za izpolnitev naročil lahko pošljejo naročila hitreje kot večina prodajalcev v e-trgovini sama. Ponavadi zagotavljajo odlične logistične storitve, ki so bolj učinkovite in natančne. Za obravnavo naročil vam ni treba najeti in upravljati lastnega osebja, kar posledično zmanjša skrbi glede plač in drugih davkov na izplačane plače.
Zaradi centrov za izpolnitev je prodajalcem bolj izvedljivo, da ponudijo večjo izbiro izdelkov, kot bi jo lahko upravljali, če bi morali sami vzdrževati zaloge. Običajno so sposobni obdelati na desetine, stotine ali celo tisoče naročil na dan, s čimer prodajalcem pomagajo ohranjati nemoteno pošiljanje. Z osvoboditvijo blagovnih znamk od dela obdelave naročil, centri dajejo podjetjem več časa, da se osredotočijo na strateške naloge. Brez skrbi glede obdelave naročil bodo glavne prednostne naloge načrtovanje rasti poslovanja, kot sta prepoznavnost blagovne znamke in izvajanje marketinške strategije.
Prodajalci morajo plačati ponudnikom za svoje storitve, na primer pavšalno pristojbino za integracijo vaše trgovine s centrom za izpolnitev, skupaj s pristojbinami za vsako obdelano naročilo. Blagovne znamke imajo le malo nadzora nad tem, kako hitro center obdeluje naročila in ne morejo posredovati v operacijah izpolnjevanja, ko gre kaj narobe. To lahko povzroči težave v odnosih s strankami, kar včasih vodi do negativnih povratnih informacij in strank, ki se ne vračajo. Čeprav lahko podjetje za dostavo naročil hitreje obdela, je čas, potreben za pošiljanje artikla iz centra do stranke, v veliki meri odvisen od tega, kje je center, kar lahko podaljša časovne okvire pošiljanja. Te dejavnike je treba upoštevati pri izbiri partnerja, zato glejte zgornjo povezavo za najboljšo ponudbo.