Če se tudi vi soočate s pomanjkanjem kupcev oz. strank za svoje storitve je čas, da investirate v promocijski material. Vizitke so več kot odlična prva izbira za promoviranje, saj jih lahko date praktično vsakemu človeku, ki ga srečate na ulici, dogovorite pa se lahko tudi, da jih pomembnejše institucije in prodajalne prilagajo svojim strankam.

V svetu, kjer kar mrgoli takšnih in drugačnih ponudb – od masažnih salonov, frizerjev, različnih zobnih ščetk, čevljev, makaronov, žaluzij itd. – morate nekako poskrbeti, da bodo ljudje slišali za vas in si vas zapomnili. Le na ta način boste uspeli kolikor toliko uspešno služiti denar. Svojo prepoznavnost pa lahko širite na več načinov, odvisno seveda od vaših preferenc in ciljne publike – če ponujate nek izdelek za mlade, verjetno nima smisla delati promocije v tiskanih časopis, saj le malo mladih zares bere tiskane verzije časopisov. No, mi pa vemo za način promocije, ki ne gre nikoli iz mode in je primeren tako za stare kot za mlade. Govorimo o vizitkah. Vizitke so zelo priljubljen način oglaševanja, saj lahko ta mali košček papirja ponudite komurkoli – sprehodite se po ulici in ustavljajte mimoidoče ter jim ponudite svojo vizitko ali pa se dogovorite npr. z železniško postajo, da bo strankam ob nakupu vozovnice dala še vašo vizitko. Na vizitko lahko napišete svoje ime in dejavnost, s katero se ukvarjate, vse bolj priljubljeno pa je tudi prilaganje QR kod, ki potencialne stranke popelje na vašo spletno stran, kjer lahko stranka pridobi dodatne informacije in slikovna gradiva o vas oz. o izdelku/storitvi, ki ga/jo ponujate. Vizitke so veliko bolj priročne za ljudi, saj jih, za razliko od kakšnih letakov ali zgibank, lahko pospravijo v denarnico ali žep.

vizitke

Vizitke so odličen način promocije.

Če ste novi na trgu ali pa se soočate s pomanjkanjem strank, morate narediti nekaj v smeri promocije. Vizitke so odličen način za promocije, saj so zelo praktične zaradi svoje majhnosti.