Peskanje je tehnika, s katero se obdela površina različnih materialov za antikorozijsko zaščito, naročite pa jo lahko tukaj https://blasttehnik.si/obdelava-povrsin/peskanje/ ali pa pošljete povpraševanje in posvetili se vam bodo. Sodobno peskanje z najnovejšimi aparati je najboljša možna rešitev za predmet, ki imajo korozijo ali pa da jih pripravimo na barvanje in lakiranje. Ta tehnika je znana v vseh industrijah, sploh v avtomobilski, letalski in farmaciji. Peskajo lahko beton, plastiko in kovino, pa kamen, steklo in les. S to tehniko pa lahko tudi polepšajo predmete in naredijo strukturo oziroma dekoracijo.
Peskanje je v primerjavi z drugimi tehnikami precej učinkovito ter tudi cenovno ugodno, zato se zanj odločajo marsikatera podjetja. Gre za proces, ki je zelo varen in neškodljiv za material ter okolico. Pri tem se ne uporabi prav nobenih kemikalij, zato je postopek čisto naraven. Medij, s katerim se peska pa je možno reciklirati ter ponovno uporabiti. S peskanjem se odstranita rja in barva s predmetov. Uporabi se tudi po požaru za čiščenje.
Peskanje ustvari na površina zanimive teksture in dekoracije, zato je cenjeno v avtomobilski industriji. Izvaja se tako, da stisnjen zrak pospešuje abraziven medij, ki udarja ob površino in jo tako očisti. Medij z veliko hitrostjo udarja površino, ki jo s trm očisti in naredi hrapavo ter je pripravljena za nadaljnje obdelovanje. Največ se peskanje uporablja prav v avtomobilski industriji, kjer se čistijo površine, rja in deli avtomobila. Tako so pripravljeni za uporabo ali nadaljno obdelavo ter barvanje in lakiranje.
Ta metoda se lahko izvaja ročno, na primer na terenu, kjer največkrat peskajo stroje in ograjne ter druge konstrukcije, beton in podobno. Lahko pa se peska v komorah, kjer je peskanje avtomatsko ter ponovljivo, zato se zagotavlja vedno enaka kakovost, ki je ponovljiva. To je nujno za nekatere dele za stroje a primer, ki so serijski. Tako komoro imate lahko pri vas ali pa jo najamete in vam jo opremijo. Posvetujete se že danes in inženirji se vam bodo posvetili.