Booking profil je odlična prožnost za ustvarjanje dobička pri oddajanju vaše destinacije. Vprašanje je, zakaj imeti booking profil? Odgovor je zelo jasen, če imate ta profil, imate možnost, da se v trenutku pojavite vsem, ki iščejo namestitev na vaši destinaciji od kjer koli na svetu. Morate pa se vprašati, la bi vaše podjetje preživelo brez profila na Booking.com? Veliko jih ne bi preživelo, saj jih stranke nikoli ne bi našle poleg konkurence in ne bi primerjale vse nastanitev. Če stre privlačno in primerno predstavili vaše destilacije in ponudili konkurenčne cene, boste gotovo imeli profit zaradi obiska gostov, neglede na krizo ali omejitve.
Krepitev vašega podjetja, tako da bo preživelo tudi brez druge reklame, je najpomembnejša strategija odpornosti, na katero se lahko osredotočite. Ko boste delali na tem, da bi zmanjšali svojo odvisnost od velikana, boste spoznali, da boste postali tudi veliko bolj sposobni vzdržati druge izzive, s katerimi se lahko nekega dne spet sooči vaša destinacija ali celo potovalna industrija kot celota.
Booking profil vam omogoča, da izvedete veliko dejanj, kot so optimizacija vašega spletnega mesta za neposredne rezervacije, prilagajanje vaše ponudbe glede na želje in potrebe gostov ter delo na notranjem programu zvestobe strank. Ni vam treba imeti lastne spletne strani, da bi lahko imeli kupce. Trenutno je resničnost taka, da veliko ljudi uporablja internet za raziskave. Gledajo zemljevide, da natančno določijo vašo lokacijo in berejo ocene. Prav tako je zelo verjetno, da na booking prvič izvedo za vas.
Vedno se bo našel nekdo, ki bo preprosto šel skozi postopek rezervacije na Bookingu, vendar je vse več ljudi, ki uporabljajo booking profil, da izvejo več, in nato v Google vnesejo ime vašega hotela. Izkušeni popotniki vedo, da lahko pogosto dosežejo ugodnejšo ceno, če rezervirajo neposredno, zakaj torej ne bi poskusili izvedeti? Takrat lahko zablestite in osvojite rezervacijo z zagotavljanjem brezhibne izkušnje pri rezervaciji na svojem spletnem mestu.